Kerhot

Kuuloyhdistyksen kerhot

Sisäkorvaistuteryhmä käyttäjille ja harkitseville

Sisäkorvaistuteryhmä kokoontuu kerran kuukaudessa. Avoin ryhmätapaaminen on keskiviikkona 24.1. klo 17.30. Muutoin ryhmään pääsy edellyttää ilmoittautumisen ja sitoutumisen ryhmässä käymiseen. Paikka: Salon Syty, Helsingintie 6. Tiedustelut: Marjut Sampinen puh. 044 263 2499 marjut.sampinen@gmail.com

Someron Kuulokerho

Someron Kuulokerho kokoontuu kuukauden toisena maanantaina klo (12.30)13–14.30 Syreenisalissa, Turuntie 14.Vertaistukea ja keskustelua eri aiheista, kahvia (kun uusi kahvinkeittäjä löytyy) ja Kuulolähipalvelua. Kokoontumisista tiedotetaan Somero-lehdessä. Tiedustelut:  anne.nummi@hotmail.fi tai puh. 040 067 2007

Forssan seudun Kuulokerho

Forssan seudun Kuulokerho kokoontuu kuukauden toisena torstaina klo13 (paitsi toukokuussa, neljäs torstai 23.5.) Ystävän Kammarin tiloissa, Hämeentie 17. Tietoa tarkemmin paikallislehdessä (Kotiseutulainen). Vertaistukea, kahvia ja Kuulolähipalvelua. Tiedustelut: anne.nummi@hotmail.fi tai puh. 040 067 2007

To 11.1. on sovittu vierailija, Forssan kirjasto esittäytyy Ystävän Kammarissa.

.